-
Váš nákupný košík je prázdny!
Vážený odberateľ,
prečítajte si prosím pozorne nasledujúce informácie, ktoré presne ustanovujú
podmienky a spôsob, akým môžete uplatniť reklamáciu na tovar zakúpený v našom
veľkoobchode.
Pri reklamácii sa firma V-TAC, s.r.o. riadi týmito pravidlami ak sa s
odberateľmi nedohodne inak.
Tovar, ktorý chcete reklamovať musí mať vypísaný reklamačný list.
Spotrebiteľ, ktorý reklamuje tovar v zmysle občianskeho zákonníka a zákona o
ochrane spotrebiteľa, je povinný tovar reklamovať čistý, kompletný a v súlade s
hygienickými predpismi a všeobecnými hygienickými zásadami, preto Vás prosíme,
posielajte ku nám reklamovaný tovar v súlade s týmto ustanovením zákona.
Preprava reklamovaného tovaru
Balík resp.
kartón musí byť viditeľne označený nápisom REKLAMÁCIA.
Prosíme Vás aby ste s reklamovaným tovarom zaobchádzali s náležitou opatrnosťou
aby nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu.
Spôsoby vybavenia reklamácie:
Pri reklamácii rozlišujeme chyby odstrániteľné
a neodstrániteľné.
a) odstrániteľné
– po následnom odstránení chyby bude zákazníkovi opravený tovar vrátený
b) neodstrániteľné
– zákazníkovi bude tovar vymenený podľa možnosti skladových zásob firmy, alebo
podľa dohody zamenený, prípadne vystavený dobropis
Reklamáciu vybavujeme čo najskôr,
niekedy však môže vybavenie trvať až do 30 dní.
Dodržiavaním týchto ustanovení a spôsobov, prispejete k rýchlejšiemu vybaveniu
Vašej reklamácie a spokojnosti konečného spotrebiteľa.