Doručovacie podmienky

Doprava tovaru

 

Objednaný tovar môžete získať nasledujúcimi spôsobmi:

-         Kuriérskou spoločnosťou GLS

-         Osobným odberom v našom hlavnom sklade v Topoľčanoch po predchádzajúcej dohode - PLATÍ IBA PRE VEĽKOOBCHODNÝCH KLIENTOV

-         Tovar k Vám privezieme vozidlom našej spoločnosti po predchádzajúcej dohode

 

Objednávky sú realizované priebežne každý deň v poradí objednania zákazníkmi. Doba expedície tovaru, ktorý je skladom, je do 48 hodín od prijatia objednávky.

Ak je tovar na centrálnom sklade alebo je na objednávku, doba expedície je dlhšia.. V prípade, že nie je možné tovar v danej lehote dodať, bude zákazník upovedomený o možnom termíne dodania, resp. iných alternatívach.

 

 

Ceny dopravy, poštovného a balného:

 

·        Cena prepravy je automaticky vypočítaná v nákupnom košíku pred potvrdením objednávky. Cena sa vypočítava na základe hmotnosti tovaru a počtu balíkov.

·        Základná cena prepravy je od 4,80 € kuriérom GLS na dobierku.

 

Doručenie objednaného tovaru sa realizuje kuriérom GLS:

 

Prosíme ctených zákazníkov, aby pri objednávke uviedli telefonický kontakt.

O termíne doručenia budete totiž informovaní a v deň doručenia vás bude kuriér telefonicky kontaktovať, aby s vami dohodol podrobnosti prevzatia – oznámi vám približný čas doručenia, výšku dobierky a ďalšie prípadné náležitosti.

Prosíme tiež, aby ste si pripravili presnú sumu dobierky v hotovosti, pretože kuriér nemusí disponovať dostatočnou hotovosťou na to, aby vám vydal. Môžete ale využiť aj možnosť zaplatiť platobnou kartou.

 

 

Poškodený tovar

Zákazník je povinný skontrolovať zásielku pri doručení. V prípade poškodenia je potrebné spísať škodový protokol s kuriérom a pri reklamácii postupovať podľa obchodných podmienok kuriérskej spoločnosti GLS. Dodatočné reklamácie ohľadom poškodeného tovaru nie je možné uznať.